O ponašanju turista i novim trendovima u turizmu koji se odnose na ekonomiju doživljaja, personalizaciju i održiv razvoj, sudionicima radionice govorila je predavačica dr.sc. Romana Lekić.
– Turista danas stavljamo u jednu drugu ulogu. No, i mi, kao domaćini, moramo igrati drugačiju ulogu koja podrazumijeva vraćanje gostoprimstvu – istaknula je Lekić.
Na primjeru ovog kraja i regije, na radionici su izabrane pojedine dobre priče vezane za postojeće atrakcije i na temelju toga predstavljeni načini kojima te priče iskomunicirati s turistima.
Kad je o Lepoglavi riječ, istaknula je Lekić, za dolazak većeg broja turista potrebno je prvenstveno zadovoljiti logističke uvjete.
– Također, lokalno stanovništvo mora prihvatiti biti turistička destinacija. Bez toga nema smisla razvijati destinaciju. Potrebno je zatim odabrati najinteresantniju priču vezanu za neku od atrakcija te napraviti i turistima ponuditi novi turistički proizvod za čije predstavljanje treba iskoristiti utjecaj “influencera” ili “celebrityja” – pojasnila je Lekić.